Saturday, November 13, 2010

INGINKAH ANDA MENJADI LELAKI YANG SIHAT DAN CERIA.... CUBALAH C-GAMAX

PASTINYA PRODUK LELAKI TERKINI KELUARAN ANJUNG HIKMAH YANG DIRUMUS DAN DIASASKAN OLEH DR.(H).UST.MAHYUDDIN.

Lelaki yang sihat itu bukan sekadar kuat mental dan fizikal tetapi bertanggungjawab dan menjadi pemimpin yang hebat sepanjang masa.

Sesungguhnya lelaki yang hebat itu mempunyai rahsia di dalam mengukuhkan bahtera keluarga bahagia.

Produk C-Gamax Khas dirumus untuk anda menjadi lelaki hebat, kuat dan gagah perkasa rumusan istimewa dengan formulasi gabungan herba bungaan tropikal terpilih seperti Herba Withania somnifera (Ashwagandha), Herba Lycopodium clavatumdan, Folium tumera diffusa (Damiana).DIPERCAYAI AMALAN MENGAMBIL HERBA-HERBA TERSEBUT MAMPU MENINGKATKAN KEUPAYAAN TENAGA KELELAKIAN ANDA.

RASAILAH KESANNYA



DAPATKAN BEKALAN PRODUK C-GAMAX DARIPADA PENGEDAR :

AMINKANDA DI 012-5073007
HARGA : RM 40.00 WM, RM 42.0. EM.

Monday, October 18, 2010

Minyak Lintah Asli Tok Wan MERBAU PULAS




PATI MINYAK LINTAH ASLI TOK WAN MERBAU PULAS
PATI MINYAK LINTAH ASLI TOK WAN MERBAU PULAS ( PURE LEECH / MALE LOTION)(UNTUK YANG MEMENTINGKAN KEBAHAGIAAN RUMAHTANGGA)(BEST - POWER- BAHAGIA)



Amaran
"Jangan berani cuba PATI minyak lintah kalau belum kahwin""PATI Minyak lintah khas dibuat secara tradisional untuk mengatasi masalah alat cepat ejakulasi,lembik, kurang panjang dan kecil"Minyak Lintah Asli Tok Wan MERBAU PULAS

SIZE BOTOL : BESAR (150 ML)
HARGA : RM70.00 .
PATI Minyak lintah asli keluaran Tok Wan MERBAU PULAS daripada utara semenanjung memang terkenal sebagai minyak yang betul betul power untuk membesar,menguat dan memanjangkan alat sulit lelaki sehingga mencecah ??? inci dan lebih jika diurut pada alat sulit lelaki. Diedar oleh (AMINKANDA) /AMIN PROTECH ENTERPRISE, HUTAN MELINTANG, PERAK (012-2073007)

Kelebihan PATI Minyak Lintah Asli Tok Wan MERBAU PULAS
Memanjangkan senjata kelakian sehingga tahap yang diingini.
Bertahan lebih lama semasa bersama dengan pasangan anda.
Memulihkan 6,666 urat kemaluan.
Melancarkan pancutan air mani .
Menambahkan nikmat dalam persetubuhan.
Memulihkan keanjalan urat saluran kencing dan urat saluran air mani.
Membahagiakan isteri anda.


Testimoni Pengguna PATI Minyak Lintah Tok Wan MERBAU PULASKhalid Seremban- Saya pada mulanya kurang yakin pada minyak lintah ini, tetapi disebabkan isteri saya yang selalu memperlekehkan alat sulit saya yang kecil, maka saya cuba sebotol dari Putera Tuah Ent . Memang tak rugi, lepas guna sebotol, isteri saya makin sayang kepada saya dan ingin bersama selalu.Johan Melaka - Saya menghadapi masalah alat sulit yang kurang keras , selalu tewas sebelum sampai tengah lautan. Bila Putera Tuah memperkenalkan Minyak Lintah Tok Wan, saya tanpa ragu ragu terus order sebotol. Saya guna tak sampai sebotol dah rasa kesannya, alat sulit saya keras dan dapat meneruskan sampai penghujung . Terima Kasih Putera Tuah.Haji Ali kelantan - Saya boleh terus menikmati kepuasan walaupun sudah berumur sejak mengamalkan urut PATI minyak lintah asli Tok Wan MERBAU PULAS.Banyak lagi sms dan email yang kami terima yang memuji kehebatan PATI Minyak Lintah Tok Wan MERBAU PULAS , anda pula bagaimana ? ingin mencuba minyak lintah asli Tok Wan MERBAU PULAS. Cara penggunaan akan disertakan jika anda order daripada kami.YANG BERHAJAT : HUBUNGI ( AMINKANDA -012-5073007) SEDIA MEMBERIKAN KHIDMAT NASIHAT SEXUAL TEORI & PRAKTIKAL TERUTAMA BAGI BAKAL PENGANTIN/ PENGANTIN BARU
Benefit of Pure Leech Oil (Male Lotion).1. To heighten sexual pleasure.2. To make penis bigger, harder, stronger and longer.3. To treat injured penis due to beating.4. To treat and cure sexual weakness.5. To improve blood circulation and the reins so that oxygen can be easily transported to the parts most needed by the body.Direction For Use1. To heighten sexual pleasure : Apply the "Male Lotian" evenly around the head and shaft of the penis before sexual intercourse.2. For benefits number 2-5 above, use warm water, Pure leech Oil ( male lotion), massage, reflexology, diet and regular exercise.3. Soak a small, clean towel in warm water, then squeeze the towel a little to get rid of excess water and wrap around the penis when the temperature of the towel has became tolerable. Repeat for about 4-5 times . After that dry the penis.IN CASE OF IMPOTENCY FOR PERSONAL CONSULTATION, CONTACT : 012-5073007.(AMINKANDA)

( NOTA : UNTUK YANG TAHU SAHAJA : …………………TEMAN ADA JUGA BEKALAN : KAPSUL EKSTRAK TONGKAT ALI YANG DIADUN BERSAMA HORNY GOAT WEED (Daun Kambing Galak)DAN TRIBULUS DALAM DOS ARAB 400 mg) BERHAJAT HUBUNGI AMINKANDA 012-5073007.)

Sunday, October 17, 2010

MINYAK LINTAH TAPA TOK WAN MERBAU PULAS


NAK TAMBAH SAIZ, MAI GUNA MINYAK LINTAH TAPA TOK WAN MERBAU PULAS.


Minyak Lintah Asli Tok Wan Merbau Pulas
KELUARAN SEJAK 1983.
Amaran
"Jangan berani cuba minyak lintah kalau belum kahwin"
"Minyak lintah khas dibuat secara tradisional untuk mengatasi masalah alat cepat ejakulasi,lembik kurang panjang dan kecil"Minyak Lintah Asli Tok Wan Merbau Pulas.
Minyak lintah asli keluaran Tok Wan daripada utara semenanjung memang terkenal sebagai minyak yang betul betul power untuk membesar,menguat dan memanjangkan alat sulit lelaki sehingga mencecah 6 inci dan lebih jika diurut pada alat sulit lelaki.
Diedar secara online di http://aminkanda.blogspot.com

Kelebihan Minyak Lintah Asli Tok Wan
Memanjangkan senjata kelakian sehingga tahap yang diingini.
Bertahan lebih lama semasa bersama dengan pasangan anda.
Memulihkan 6,666 urat kemaluan.
Melancarkan pancutan air mani .
Menambahkan nikmat dalam persetubuhan.
Memulihkan keanjalan urat saluran kencing dan urat saluran air mani.
Membahagiakan isteri anda.


Testimoni Pengguna Minyak Lintah Tok WanKhalid Seremban- Saya pada mulanya kurang yakin pada minyak lintah ini, tetapi disebabkan isteri saya yang selalu memperlekehkan alat sulit saya yang kecil, maka saya cuba sebotol dari Putera Tuah Ent . Memang tak rugi, lepas guna sebotol, isteri saya makin sayang kepada saya dan ingin bersama selalu.Johan Melaka - Saya menghadapi masalah alat sulit yang kurang keras , selalu tewas sebelum sampai tengah lautan. Bila Putera Tuah memperkenalkan Minyak Lintah Tok Wan, saya tanpa ragu ragu terus order sebotol. Saya guna tak sampai sebotol dah rasa kesannya, alat sulit saya keras dan dapat meneruskan sampai penghujung . Terima Kasih Putera Tuah.Haji Ali kelantan - Saya boleh terus menikmati kepuasan walaupun sudah berumur sejak mengamalkan urut minyak lintah asli Tok Wan.Banyak lagi sms dan email yang kami terima yang memuji kehebatan Minyak Lintah Tok Wan , anda pula bagaimana ? ingin mencuba minyak lintah asli Tok Wan. Cara penggunaan akan disertakan jika anda order daripada kami.

Price : RM70.00 (150 ml /Botol Besar).Untuk mendapatkan minyak lintah asli Tok WanPenghantaran akan dibuat SEGERA apabila bayaran diterima.ATAUMaklumat lanjut email kepada -
perak2u@yahoo.com atau Contact di 012-5073007 (AMINKANDA)

Tuesday, December 1, 2009

CINCIN PENAMBAT ZAKAR (PENILE RING)











CINCIN PENAMBAT ZAKAR (PENILE RING)/ Bioring/ Cincin Kanda Dsbnya :

PRICE : RM 25.00 /unit










Cincin penambat zakar merupakan alatan yang dipakai sewaktu zakar sedang menegang dan mampu membantu lelaki mengawal pancutan pra-matang.



Percaya atau tidak pancutan pra matang atau “cepat pancut” merupakan satu masalah besar dalam hubungan seksual suami isteri.
Tidak mahukah anda melihat isteri anda tersenyum kepuasan dan meminta seround lagi atas kehebatan anda diranjang?



Bagaimana Cincin Penambat Zakar Mampu Memuaskan Si Isteri?
Membantu mengatasi masalah ejakulasi pra-matang (tahan lama)
Memastikan anda mengekalkan ketegangan yang maksimum
Membantu zakar anda kekal padat, keras dan mantap walaupun dah pancut
Memberikan isteri kepuasan dengan klimaks lebih cepat dan berulang kali
Membantu meransang clitoris wanita melalui sentuhan dengan 5 “lekuk istimewa”
Cincin Penambat Zakar 100% selamat dan tiada kesan sampingan
Selamat untuk digunakan bersama kondom dan boleh dipakai berulang kali setelah dibasuh
Bagaimana Menggunakan Cincin Penambat Zakar Secara Betul?
Buka dan pakai cincin penambat zakar dipangkal kemaluan ketika tegang sebelum melakukan hubungan seks. Jika ingin menggunakan kondom, pastikan sarungkan kondom dahulu, kemudian barulah cincin penambat zakar dipakai. Pastikan cincin betul-betul dipakai dipangkal zakar untuk kesan maksimum.



Apa Tunggu Lagi…Meriahkan Malam Anda Bersama Isteri
Anda tiada alasan lagi untuk tidak menjalankan tanggungjawap anda sebagai suami. Lupakan perlawanan bola sepak ataupun pergi memancing bersama kawan malam ini..Berikan diri anda peluang untuk membuktikan “keperkasaan” anda pada si isteri. Dapatkan cincin penambat zakar HARI INI JUGA!






BEKALAN BOLEH DIPEROLEHI


DARIPADA:





AMINKANDA


012-5073007





Pos : Free.








VIMAX ORIGINAL CANADA





















VIMAX ORIGINAL

PENGEDAR : AMINKANDA
012-5073007


Pertama sekali, Vimax adalah makanan tambahan (atau Food Supplement) untuk para lelaki. 100% diformulasi dan diperbuat daripada herba – herba terhebat.




Vimax terdiri daripada formulasi herba – herba terbaik seperti Epunedum Sagitum (Horny Goat Weed), Ginkgo, Ginseng, Saw Palmetto, Cayenne Fruit untuk menjadikannya Pil Herba #1 untuk para lelaki.
Formulasi ini dirumus untuk memberikan kesan dan faedah yang sering diidamkan oleh lelaki seperti saiz, ereksi mantap, ejakulasi dan orgasma yang hebat, libido yang sihat serta stamina yang tinggi. Dengan kata lain, Vimax mampu membawa faedah bukan sahaja untuk prestasi dan kepuasan seksual, juga untuk kesihatan lelaki pada amnya.Dengan amalan Vimax, lelaki mampu keluar dengan lebih YAKIN dan KONFIDEN . Dan ini adalah bersifat KEKAL .
Vimax memberikan kesan dan faedah yang KEKAL .Bagi yang sentiasa mencuba daripada satu produk ke satu produk dengan tujuan untuk pembesaran, pastinya hanya tujuan itu sahaja yang sentiasa berlegar dalam pencarian produk terbaik di pasaran. Ketahui yang VImax bukan sahaja mampu menambah saiz, namun ia juga berupaya memberikan kesan positif kepada kesihatan dan kesuburan lelaki. Di samping menguat dan mengaktifkan sperma, Vimax juga terbaik dalam memastikan perjalanan dan aliran darah adalah pada tahap yang optimal.Tambah SaizIsu saiz seringkali berlegar dalam kotak fikiran kebanyakan lelaki. Ada yang mencuba teknik lama seperti menggantung pemberat dan sebagainya. Ada juga yang mengamalkan teknik Jelqing selain dari kaedah urutan dengan pelbagai jenis minyak. Senaman juga turut terlibat dalam usaha untuk mendapatkan saiz dan kepuasan yang diidamkan.Namun begitu, dengan komitmen dan kesibukan kerja yang semakin hebat masa kini, teknik – teknik dan amalan senaman sebegini memerlukan komitmen yang tinggi. Amalan sebegini harus diamalkan secara berjadual dan menuntut sedikit ruangan masa. Dan juga ia mengambil masa untuk mendapat kesan dan faedah yang diinginkan.
Di sinilah kebaikan Vimax. Tidak perlu lagi senaman, teknik regangan dan tuaman. Tidak perlu lagi mengurut secara sembunyi. Hanya ambil 1 kapsul pada setiap hari. Vimax akan mengembangkan tisu – tisu ereksi dan menguatkan pembuluh darah – seterusnya ini akan menjadikan zakar lebih kuat, keras, dan panjang. Daripada testimoni yang diterima, ada yang sudah mencapai saiz 2 ” – 3 ” selepas mengamalkan pengambilan Vimax.

SIAPAKAH YANG PERLU MENGGUNAKAN? 1) Orang yang sudah mula menunjukkan tanda mati pucuk (tidak cukup keras) ketika berjimak bersama pasangan sahnya. 2) Cepat keluar air mani dan pancutan tidak cukup laju. 3) Tiada mood ketika bersama. 4) Semua lelaki yang inginkan tubuh badan dan senjata kekal sihat.



APAKAH FAEDAH LAIN 1) Dapat menambah pemanjangan dan pembesaran zakar ( pengambilan mestilah 3 - 6 bulan) * keputusan setiap individu adalah berbeza-beza. 2) STAMINA - Memberi tenaga dan kecergasan ketika berjimak atau pun kerja seharian seperti bersukan dan sebagainya.


Minggu Pertama – Ke Empat
Kesan yang dapat dilihat pada beberapa minggu pertama seperti ereksi yang lebih lama, lebar genggam (atau girth). Ada juga pengguna yang sebelum ini jarang – jarang ereksi pada waktu pagi, dapat merasakan kembali ereksi selepas pengambilan Vimax. Apa yang berlaku ialah formulasi Vimax berfungsi untuk merawat dan membaiki sistem saraf dan aliran darah dalam sistem zakar untuk kembali pada tahap terbaik.
Minggu Ke Lima – Ke Lapan
Proses pembesaran dan pertumbuhan bertambah pesat. Anda akan mendapati terdapat perbezaan pada saiz zakar anda.
Minggu Ke Sembilan dan berikutnya
Kesan dan perubahan yang ketara dari segi panjang dan lebar. Ereksi bertambah padat dan mantap.



**Nota: Jangkaan pertumbuhan dan perubahan adalah bergantung pada setiap individu. Kadar pertumbuhan yang dinyatakan adalah berdasarkan kadar yang normal. Ada individu yang memperoleh kesan yang cepat serta ada yang sedikit lambat. Namun, kesan dan perubahan ADALAH POSITIF.



**Formulasi Vimax TIDAK BERTUJUAN UNTUK MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENGELAKKAN SEBARANG PENYAKIT. Individu yang dinyatakan memperoleh faedah dan manfaat yang hebat. Setiap individu berbeza, maka kesannya juga akan berbeza. Sila rujuk dan berbincang dengan doktor anda

APAKAH KESAN SAMPINGAN 1) TIADA KESAN SAMPINGAN,
2) Selain daripada itu, vimax adalah selamat dimakan.
Yang Diperbuat dari Herba 100% :

Epunedum Sagitum Atau Rumpai Kambing Galak - Dikenali Di China Memandangkan Yin Yang Huo. Laporan doktor-doktor perubatan yang teratas dan Cina rumpai kambing yang begitu kasar libido peningkatan dan bertambah baik erektil berfungsi. Diguna bagi memulihkan seksual dan mengurangkan keletihan. Bekerja untuk membolehkan testosteron membenarkan untuk anda untuk memiliki satu dorongan seks dan ketahanan yang makin tidak masuk akal. Telah dibuktikan berkuasa secara semula jadi yang akan meningkatkan sensasi fizikal dan seksual.



Ginkgo - Penggunaan ubat ginkgo boleh disusur kembali 5,000 tahun dalam ubat herba Cina. Tindakan herba boleh membantu menyokong otak, sistem saraf pusat dan ketidakupayaan. Ginkgo adalah untuk membantu aliran darah ke otak yang penting dalam fungsi mental. Herba juga membantu aliran darah ke kemaluan yang bertambah yang baik untuk fungsi seksual. Dalam satu kajian 78% sekumpulan lelaki mati pucuk dilaporkan penting dalam pembaikan.



Ginseng - Terpakai untuk memperbaiki kelemahan dan tenaga tambahan. Ahli-ahli sains orang Rusia menunjukkan bahawa ginseng merangsang kedua-dua fizikal dan kegiatan mental dan mempunyai satu perasaan yang positif kelenjar-kelenjar seks dan menambah prestasi olahraga. Digunakan untuk mati pucuk sebagai ia normalizes tekanan darah dan meremajakan dan menyegarkan semula badan dan menaikkan pertumbuhan tisu saraf. Bahan-bahan utama adalah ginsenosides yang memindahkan aliran darah ke otak dan zakar. Sumbangan herba kemandulan, dan pancutan pramatang. Ia cenderung membina darah dan sperma

Lihat Sejenis Pokok Palma - Dikenali untuk merangsang satu libido yang rendah pada jantan dan untuk menambah tenaga seksual. Satu sebatian dalam gergaji sejenis pokok palma telah afrodisiak kesan-kesan. Beberapa kajian di Eropah menunjukkan bahawa sejenis pokok palma gergaji adalah satu rawatan berkesan untuk ramai manusia, BPH ditemui satu petikan itu sejenis pokok palma gergaji dikurangkan saiz prostat dengan 13 peratus. Menambah seksual berfungsi dan mengurangkan kolesterol dan asid lemak dalam darah.



Buah Cayenne- Digunakan untuk menangkis penyakit dan menyamakan peredaran darah. Ia boleh juga mencegah pukulan dan serangan jantung tetapi tingkah-laku hati bukan tekanan darah. Ia mempunyai kebolehan untuk membina semula tisu dan juga menolong kelesuan bertempur.

DAPATKAN BEKALAN VIMAX ORIGINAL INI
DARIPADA
AMINKANDA DI 012-5073007
HARGA : RM329.00 ( ADA SPECIAL GIFT)

Friday, November 27, 2009

WILD-X OIL MAMPU TAMBAH SIZE ANDA




WILD-X OIL



Nama Produk :Wild-X Minyak Urut
Harga RM 59.90 ( + Penghantaran Ke Semenanjung Malaysia Sahaja)


DAPATKAN BEKALAN ANDA DARIPADA :


AMINKANDA

012-5073007.
Buat Pesanan Sekarang
Minyak Urut Rawatan lelaki Paling Laris !!
- Menambah kekerasan batang zakar- Mempercepatkan zakar mengeras- Mencegah gejala ‘cepat layu’- Membesarkan saiz kepala zakar- Zakar tetap keras selepas pancutan- Mampu mengulangi beberapa kali- Meningkatkan keyakinan untuk bersama- Suci, diperbuat daripada herba tradisional- Tiada kesan sampingan kepada suami- Tiada kesan sampingan kepada isteri
INSYA ALLAH
Pasti anda berasa risau, takut atau bimbang. Setiap kali bersetubuh,adakah anda sering terpancut awal? Dan pasangan anda tak puas?Inginkan batang zakar anda keras betul-betul (wow !!)Sebelum bersetubuh,agar pasangan anda geram ( uuu !! ) mengemutnya!!!
Mahu melambatkan dari geli? Supaya pasangan anda bebas bermain banyak posisi, sehingga dia puuuuas dan anda rileks je?? Ingin mencegah dari kurang selera seks? Jika pasangan anda minta bersetubuh dan sentuh zakar anda, dia terus menegang!Berdiri terus!
Ingin menguatkan batang zakar? Agar timbul urat-urat seperti orang bina badan? Mahu melajukan pancutan mani? Supaya pasangan anda geli terrrramat sangat bila farajnya kena tembakan mani anda?
Ingin mengelak pancutan mani sebelum masa agar pasangan anda sentiasa ingat kegagahan zakar anda sampai bila-bila? Inginkan kepala zakar anda besar!! Apabila ianya kembang? Supaya pasangan anda geeeeeram melihat nya?
Ingin memecahkan lemak-lemak serta angin-angin serta aliran darah di sekitarbatang zakar anda? Supaya tak tersumbat dan bersedia bila-bila masa untukbersetubuh! Mahu menguatkan batang zakar dan membetulkan urat saraf di sekitar batang zakar ?tanpa menelan pil-pil yang mungkin memberi kesan sampingan !!
Keistimewaan Minyak Urut Wild – X
# Mengeraskan batang zakar.
Minyak ini kalau diamal, boleh mengeraskan batang zakar, maksudnya selepasanda membuat tembakan, anda terus memukul dan buat kiraan 50kali. Percaya lah anda juga boleh. Sebab orang lain dah berjaya dan tengoklah pasangan andananti selimut pun tak dapat nak tarik. Itu tanda nya dia sangat puas!
# Melambatkan geli.
Cepat geli adalah disebabkan urat-urat tidak dijaga, minyak ini mampumelambatkan geli. Bila lambat geli, maka pasangan anda pula yang taktahan geli dan meminta dicepatkan tembakan tu. Akhirnya siapa yang tewasdulu dan ‘abang’ anda akan tersenyum lebar. Amallah minyak ini!
# Menguatkan batang zakar.
Kekuatan batang zakar sangat penting sebab kalau tak kuat nak tikam macamana? Amal lah minyak ini dan pasti anda rasa perbezaannya!
# Menambahkan selera seks.
Makan pil-pil adakalanya mungkin akan bahayakan jantung dan organ-organyang lain, saya tak nak bertanggung jawab kalau ada orang mati! Untukselera seks, anda janganlah pula minum minyak ini kerana ia hanya untukkegunaan luaran sahaja. Minyak ini mampu menambahkan selera seks anda!Makan pil yang bukan-bukan ni sebenarnya cara orang malas dan jalan mudah,sebab malas nak amal minyak dan urut.
# Melajukan tembakan pancutan.
Ada satu kes pasangan yang tidak dapat zuriat, rupanya pancutan atautembakannya tak laju dan tak sampai ke sasaran. Tolonglah amal minyak inisebagai jalan ikhtiar. Urat anda mungkin tersumbat, lemak-lemak banyak.Jangan gigi je servis digosok hari-hari, mana lebih penting, batang gigiatau batang zakar?
# Zakar cepat naik.
Kat badan abang pendek, kalau lemak-lemak banyak, banyak saluran mungkin tersumbat, saluran mani dan darah penting tu. Batang zakar jadi tak berapa kuat nak naik sebab berat. Lepas anda amal minyak ini, mungkin timbul urat-urat di batang zakar anda, jangan panik!, sebab itu tandanya anda gagah, tengok orang bina badan, timbul urat-urat kan, anda pun boleh tapi di batang zakar anda la!
# Batang zakar berurat.
Lengan yang keras dan nampak urat menandakan anda kuat. Kuat mengangkat benda berat.Amallah minyak ini, batang zakar anda akan kuat dan tak perlu angkat benda berat, cuma bila batang zakar kuat anda perlu rajin menikamnya.
# Membetulkan urat saraf zakar.
Urat-urat saraf disekitar zakar mesti dijaga dan diperbetulkan, minyak ini mampumembetulkan, kalau jalan lurus anda boleh memecut laju, serupalah dengan urat-urat di zakar anda. Nikmati lah syurga dunia ini dengan pecutan lancar bak minyak petrol V-Power Shell.
# Pantang sentuh, nak saja.
Amal lah minyak ini, adakah anda mampu bersetubuh sekali seminggu? Kalau ya, makna nya selera seks anda menurun, tetapi dengan amalan minyak ini, apabila bahu bersentuh je dengan bahu pasangan anda, yang tu mesti datang, amal lah minyak ini.
Kini dengan nama baru & ramuan yang lebih hebat ~ Wild-X !!!
. Meningkatkan keyakinan untuk bersama
· Suci diperbuat daripada herba tradisional
· Tiada kesan sampingan kepada suami
· Tiada kesan sampingan kepada isteri
** Minyak Urut Wild-X adalah untuk rawatan pada sistem zakar sahaja.Bagi lelaki yang sihat, kesannya memang telah terbukti ‘hebat’.Ini berdasarkan maklumbalas daripada majoriti pengguna Wild-X sebelum ini.**
Buat Pesana Anda Sekarang Juga!!!


HUBUNGI AMINKANDA :


012-5073007.