Friday, November 27, 2009

WILD-X OIL MAMPU TAMBAH SIZE ANDA




WILD-X OIL



Nama Produk :Wild-X Minyak Urut
Harga RM 59.90 ( + Penghantaran Ke Semenanjung Malaysia Sahaja)


DAPATKAN BEKALAN ANDA DARIPADA :


AMINKANDA

012-5073007.
Buat Pesanan Sekarang
Minyak Urut Rawatan lelaki Paling Laris !!
- Menambah kekerasan batang zakar- Mempercepatkan zakar mengeras- Mencegah gejala ‘cepat layu’- Membesarkan saiz kepala zakar- Zakar tetap keras selepas pancutan- Mampu mengulangi beberapa kali- Meningkatkan keyakinan untuk bersama- Suci, diperbuat daripada herba tradisional- Tiada kesan sampingan kepada suami- Tiada kesan sampingan kepada isteri
INSYA ALLAH
Pasti anda berasa risau, takut atau bimbang. Setiap kali bersetubuh,adakah anda sering terpancut awal? Dan pasangan anda tak puas?Inginkan batang zakar anda keras betul-betul (wow !!)Sebelum bersetubuh,agar pasangan anda geram ( uuu !! ) mengemutnya!!!
Mahu melambatkan dari geli? Supaya pasangan anda bebas bermain banyak posisi, sehingga dia puuuuas dan anda rileks je?? Ingin mencegah dari kurang selera seks? Jika pasangan anda minta bersetubuh dan sentuh zakar anda, dia terus menegang!Berdiri terus!
Ingin menguatkan batang zakar? Agar timbul urat-urat seperti orang bina badan? Mahu melajukan pancutan mani? Supaya pasangan anda geli terrrramat sangat bila farajnya kena tembakan mani anda?
Ingin mengelak pancutan mani sebelum masa agar pasangan anda sentiasa ingat kegagahan zakar anda sampai bila-bila? Inginkan kepala zakar anda besar!! Apabila ianya kembang? Supaya pasangan anda geeeeeram melihat nya?
Ingin memecahkan lemak-lemak serta angin-angin serta aliran darah di sekitarbatang zakar anda? Supaya tak tersumbat dan bersedia bila-bila masa untukbersetubuh! Mahu menguatkan batang zakar dan membetulkan urat saraf di sekitar batang zakar ?tanpa menelan pil-pil yang mungkin memberi kesan sampingan !!
Keistimewaan Minyak Urut Wild – X
# Mengeraskan batang zakar.
Minyak ini kalau diamal, boleh mengeraskan batang zakar, maksudnya selepasanda membuat tembakan, anda terus memukul dan buat kiraan 50kali. Percaya lah anda juga boleh. Sebab orang lain dah berjaya dan tengoklah pasangan andananti selimut pun tak dapat nak tarik. Itu tanda nya dia sangat puas!
# Melambatkan geli.
Cepat geli adalah disebabkan urat-urat tidak dijaga, minyak ini mampumelambatkan geli. Bila lambat geli, maka pasangan anda pula yang taktahan geli dan meminta dicepatkan tembakan tu. Akhirnya siapa yang tewasdulu dan ‘abang’ anda akan tersenyum lebar. Amallah minyak ini!
# Menguatkan batang zakar.
Kekuatan batang zakar sangat penting sebab kalau tak kuat nak tikam macamana? Amal lah minyak ini dan pasti anda rasa perbezaannya!
# Menambahkan selera seks.
Makan pil-pil adakalanya mungkin akan bahayakan jantung dan organ-organyang lain, saya tak nak bertanggung jawab kalau ada orang mati! Untukselera seks, anda janganlah pula minum minyak ini kerana ia hanya untukkegunaan luaran sahaja. Minyak ini mampu menambahkan selera seks anda!Makan pil yang bukan-bukan ni sebenarnya cara orang malas dan jalan mudah,sebab malas nak amal minyak dan urut.
# Melajukan tembakan pancutan.
Ada satu kes pasangan yang tidak dapat zuriat, rupanya pancutan atautembakannya tak laju dan tak sampai ke sasaran. Tolonglah amal minyak inisebagai jalan ikhtiar. Urat anda mungkin tersumbat, lemak-lemak banyak.Jangan gigi je servis digosok hari-hari, mana lebih penting, batang gigiatau batang zakar?
# Zakar cepat naik.
Kat badan abang pendek, kalau lemak-lemak banyak, banyak saluran mungkin tersumbat, saluran mani dan darah penting tu. Batang zakar jadi tak berapa kuat nak naik sebab berat. Lepas anda amal minyak ini, mungkin timbul urat-urat di batang zakar anda, jangan panik!, sebab itu tandanya anda gagah, tengok orang bina badan, timbul urat-urat kan, anda pun boleh tapi di batang zakar anda la!
# Batang zakar berurat.
Lengan yang keras dan nampak urat menandakan anda kuat. Kuat mengangkat benda berat.Amallah minyak ini, batang zakar anda akan kuat dan tak perlu angkat benda berat, cuma bila batang zakar kuat anda perlu rajin menikamnya.
# Membetulkan urat saraf zakar.
Urat-urat saraf disekitar zakar mesti dijaga dan diperbetulkan, minyak ini mampumembetulkan, kalau jalan lurus anda boleh memecut laju, serupalah dengan urat-urat di zakar anda. Nikmati lah syurga dunia ini dengan pecutan lancar bak minyak petrol V-Power Shell.
# Pantang sentuh, nak saja.
Amal lah minyak ini, adakah anda mampu bersetubuh sekali seminggu? Kalau ya, makna nya selera seks anda menurun, tetapi dengan amalan minyak ini, apabila bahu bersentuh je dengan bahu pasangan anda, yang tu mesti datang, amal lah minyak ini.
Kini dengan nama baru & ramuan yang lebih hebat ~ Wild-X !!!
. Meningkatkan keyakinan untuk bersama
· Suci diperbuat daripada herba tradisional
· Tiada kesan sampingan kepada suami
· Tiada kesan sampingan kepada isteri
** Minyak Urut Wild-X adalah untuk rawatan pada sistem zakar sahaja.Bagi lelaki yang sihat, kesannya memang telah terbukti ‘hebat’.Ini berdasarkan maklumbalas daripada majoriti pengguna Wild-X sebelum ini.**
Buat Pesana Anda Sekarang Juga!!!


HUBUNGI AMINKANDA :


012-5073007.

1 comment:

  1. Besnis produk kesihatan myherb2u
    Goji, tricajus, susu kambing, mlm call +60192311900
    http://www.healthbuilders.com.my/
    othmandraman@yahoo.com
    http://othmandraman.blogspot.com/?m=1
    http://www.dnaglobal2u.com/
    http://www.iphytoscience.com/
    http://www.drtina.mynucerity.biz/indexi.php
    https://www.google.com/#fp=eccba6f7b5b00530&q=myherb2u
    http://www.youtube.com/watch?v=JSOi1e3ethM
    https://www.google.com/search?q=myherb2u&filter=0&bav=on.2%2Cor.r_cp.r_qf.&bvm=bv.50952593%2Cd.bmk%2Cpv.xjs.s.en_US.epv7Gxs5zsU.O&biw=1366&bih=667&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=JrwTUt6VB4K4rAeI-YHQDA
    Kedai P01 pasar majlis sek16 shah alam, selangor, malaysia
    Rakan niaga/penyewa/pekerja diperlukan
    Kursus motivasi besnis disediakan
    Stokis/pegedar diperlukan
    Pakej melancong Kelantan/Selatan Thailand disediakan
    Rumah dijual diSubang Suria,Shah Alam
    Kelas mengaji Al Quran disediakan
    Welcome to Health Builders (M) Sdn.
    www.healthbuilders.com.my
    Syarikat jualan langsung unggul yang membawa kepada anda satu kerjaya … untuk terus berjaya. Nikmatilah kehebatan rangkaian produk dan keistimewaan pelan pemasaran kami untuk kehidupan yang lebih bermakna.

    ReplyDelete